ztopli

  • ۰
  • ۰

مقدمه و نتیجه شناخت مشتری شرگت

فرمت : WORD تعداد صفحه :47

مقدمه و نتیجه شناخت مشتری- شرکت

گسترش نقش ارتباطات در بازار

مایل آمیرن- دانشگاه بستن سی بی بها تاکاریا- دانشگاه بستن

توماس گردان دانشگاه کلو را دو در چشمه‌های کلو را دو

این مقاله یک امتحان تجربی از هویت سازمان یافته در متن ارتباطات مشتری- شرکت ارائه می‌دهد و به بررسی این موضوع که آیا مشتری‌ها و خریداران با شرکت‌ها تعیین هویت و مشخص می‌شوند ویا نه و هم چنین مقدمه و ماحصل این تعیین هویت‌ها چه چیزی خواهد بود می‌پردازد. این مدل پیشنهاد می دهد که خصوصیات مشاهده شده شرکت که خواستارش بر اساس تصور خارجی و درک عامل واسطه منتهی به هویت مشتری- شرکت به جای هویتی که انتظار می‌رود، رفتار نقش داخلی (استفاده محصول) را به خوبی رفتار خارجی(شهروندی) را در خود به صورت فشرده دارا می‌باشد. این طرح در یک زمینه فروش مشاوره‌ای اقلام دارویی با فراخوانی پزشکان مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج حاصله از این امتحان تجربی نشان داد خریداران در واقع با سازمان‌ها تعیین می‌شوند و هویت خریداران- شرکت به طور مثبت هر دو رفتار از محصول و رفتار نقش خارجی حتی در زمانی که اثر دریافت نوع به خصوصی از کالا مورد نظر باشد را نیز در خود داراست. ثانیا این مطالعه نشان داد خصوصیات سازمان جنوبی خصوصیات افراد فروشنده به توسعه هویت مشتری به شرکت کمک می‌کند.

کلمات کلیدی. هویت.تئوری هویت اجتماعی.رفتار نقش خارجی.نوع بخصوص کالا. رفتار خریدن

مفهوم هویت سازمانی که به عنوان حس ارتباط بین فرد و سازمان (دو کریچ و هر کوایل 1994) اغلب به عنوان جوهر روانشناسی اولیه است که اعمال متحد را از یک سو در مورد کالا و از سوی دیگر در مورد پانچ‌های فروشندگان کلی را مشخص می‌کند. (اسکات ولین2000)به طور رسمی هویت به عنوان درجه‌ای که اعضا سازمانی خودشان دریافت کرده‌اند و کانون سازمان در زمانی که همان تعریف را انتشار می‌کند، تعریف شده است. (دو تن 1994) همانطور که به شکل اصلی در حوزه‌های روانشناسی اجتماعی رفتار سازمان توسعه می‌یابد، تعیین هویت اجتماعی و تعریف خود که به شکل مثبتی به تصویر درآمده، صداقت عضو سازمانی (مال واشفرت 1992) را به نحوی همکاری اعضا سازمان و رفتارهای شهروندی برکا می و بگوزی 2000 دو کریچ کلدن، سژتل2002) در خود داراست.

این چنین یافته‌های دانشجویان تجارت و فروش بازاربه تحقیق در مورد این ساختار مجذوب می‌سازد چرا که تحلیل طبیعی این نتایج در مورد زمینه‌های مشتری به همراه کیفیت کالای بخصوص و مدافعه مشتری هستند (مانند کلمه مثبت دهان). وضعیت‌های معاملاتی و تجاری زیادی وجود دارند که در آنها مشتری‌ها با شرکت فروشنده تعامل زیادی دارند و نه تنها در مورد عوامل اقتصادی بلکه در مورد ابعاد مختلف همکاری قضاوت می‌کنند. دریافت‌هایی مانند ارزیابی‌های همکاری مشابه دریافت‌هایی در زمینه کارفرما و شاغل در صورتی ک مثبت باشند می‌توانند منتج به ارزیابی مثبتی در مورد محصولات شرکت سو شز اخیرا بها تا چاریا سن (2003)مفهوم هویت را گسترش داده به چارچوب درک هویت مشتری شرکت توسعه بخشیده‌اند. بر این اساس پیشنهاد می‌دهد که مشتریان نیازهای خود تعریفی را عمدا به وسیله شرکت‌هایی که آنها تشویق کرده‌اند برآورد می‌کنند و بنابراین مشتریان می‌توانند به وسیله یک شرکت تعیین شوند پرات 1998 اسکات ولین 2000)

علیرغم این سیر مفید بالقوه برای ساختن ارتباط قوی‌تر مشتری در گسترش حوزه ارتباط فروش به صورت واقعی هیچ تحقیق غیر عملی و تجربی بر روی مقدمه و ما حصل هویت در یک زمینه سود برای مشتری وجود ندارد.

در این تحقیق ما یک چهارچوب تصوری و یک آزمایش تجربی تعیین هویت مشتری- شرکت که به بررسی نقش‌های شرکت فروشنده و عامل مرتبط شرکت فروشنده و تعیین کننده خریدار در ارتباط با شرکت می‌پردازد ارائه می‌دهیم. این طرح پیشنهاد می‌دهد که یک سری از شرایط داده شده در زمانی که تعیین هویت اتفاق می‌افتد، هویت مشتری در رابطه با شرکت را که منتهی به رفتارهایی چه داخلی و چه خارجی منطبق با خواسته‌ شرکت می‌باشد را می‌سازد. به منظور گسترش طرح با تئوری‌های اجتماعی (بوار 1991 . تا جفل و ترنر 1985) و هویت مشاغل (برگامی و بگوزی 2000-دو تن 1994) و هویت مشتری (بها تا چاریا رائو و کلیم 1995. بها چاریا و سن 2003) را فراهم می‌آوریم. ما این طرح را در مورد شرکت‌های دارویی و افراد فروشنده و پزشکانی که محصولاتشان را تجویز می‌کنند امتحان کردیم.









سایر محصولات :
مقدمه و نتیجه شناخت مشتری شرگت

مقدمه و نتیجه شناخت مشتری شرگت...

تحقیق در مورد صبر در قرآن

تحقیق در مورد صبر...

ابزار دقیق

ابزار دقیق...

مقاله درباره تاریخ ریاضیات

مقاله درباره تاریخ...

آیین

آیین...

مقاله درباره تاریخ ریاضیات 2

مقاله درباره تاریخ...

آیه و ترجمه

آیه و ترجمه...

مقاله درباره تاریخ روم

مقاله درباره تاریخ روم...

آیه الکرسی

آیه الکرسی...

مقاله تبعیض در استخدام نقش نگرش تلویحی، انگیزش و وضعیت تعصب نژادی

مقاله تبعیض در استخدام...

مقاله درباره تاریخ دیرین ترکان ایران

مقاله درباره تاریخ دیرین ترکان ایران...

آیین اسلام

آیین اسلام...

مقاله درباره تاریخ توزیع کارت و برگزاری آزمون ورودی دوره

مقاله درباره تاریخ توزیع کارت و برگزاری...

آیات جنین شناسی در قرآن

آیات جنین شناسی در قرآن...

مقاله درباره تاریخ تمدن

مقاله درباره تاریخ تمدن...

آیا قرآن تنها معجزه ی محمدص بود؟

آیا قرآن تنها معجزه...

آیا زنان در خسرانند

آیا زنان در خسرانند...

مقاله درباره تاریخ بیهقی با خصوصیات خاص خود

مقاله درباره تاریخ...

مقاله درباره تأسیس کارخانه بخاری 56 ص

مقاله درباره تأسیس کارخانه بخاری ...

آیا اعتقاد به شفاعت اشکال دارد

آیا اعتقاد به شفاعت اشکال دارد...

آنالیز از طریق ایجاد پلاسما در جفتهای القایی ICP

آنالیز از طریق ایجاد پلاسما در جفتهای...

مقاله درباره تأسیس دفتر بیمه 18 ص

مقاله درباره تأسیس دفتر...

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش...

مقاله مدیریت دانش، به عنوان شاخصی نو در تجارت استراتژیک

مقاله مدیریت دانش،...

مقاله درباره تأسیس حکومت

مقاله درباره تأسیس حکومت...

آموزش و پرورش و مشارکت

آموزش و پرورش و مشارکت...

مقاله درباره تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون 23 ص

مقاله درباره تأسیس آموزشگاه آشپزی...

آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و ارتباطات

آموزش و پرورش در عصر اطلاعات و...

چندین مقاله و آموزش درمورد کامپیوتر

چندین مقاله و...

مقاله درباره تاریخ و فواصل کاشت

مقاله درباره تاریخ و فواصل...

آموزش و توسعه

آموزش و توسعه...

مقاله درباره تاریخچه شهرستان ایذه

مقاله درباره تاریخچه شهرستان ایذه...

مقاله دولت الکترونیک در عصر مجازی

مقاله دولت الکترونیک در عصر...

مقاله درباره تاریخچه

مقاله درباره تاریخچه...

آموزش ریاضی 04

آموزش ریاضی 04...

مقاله درباره تاریخ کارت ورود به جلسه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش

مقاله درباره تاریخ کارت ورود به جلسه...

آموزش ریاضی 02

آموزش ریاضی 02...

مقاله درباره تاریخچه موسیقی سنتی ایران

مقاله درباره تاریخچه...

آموزش ریاضی 01

آموزش ریاضی 01...

آمار سن 50 نفر از افراد

آمار سن 50...

دولت الکترونیک و متدولوژی پیاده سازی آن

دولت الکترونیک و متدولوژی پیاده سازی...

مقاله درباره تاریخچه سرشماری در ایران

مقاله درباره تاریخچه سرشماری در...

آلودگی

آلودگی...

مقاله درباره تاریخچه شعر

مقاله درباره تاریخچه شعر...

آلزایمر2

آلزایمر2...

مقاله درباره تاریخچه کشف ویتامین ها بسیار جالب است

مقاله درباره تاریخچه کشف ویتامین ها بسیار...

آلاینده‌های هوا

آلاینده‌های هوا...

مقاله درباره تاریخچه حسابداری

مقاله درباره تاریخچه حسابداری...

10 مسجد از قدیمی ترین مساجد دنیا

10 مسجد از...

آلارم های فشار، مسیر هوا ‏

آلارم های فشار، مسیر هوا ‏...

بهره‌وری میزان تولید و سنجش آن و مفهوم ارزش افزوده
تحقیق در مورد یوگا، تاریخچه و کلیت
کلیاتی در خصوص حوادث و گزارش های جنایی، عامه پسند
باسالت‏‏، خواص و کاربردها
خصوصیات چینی و سرامیک
الگوریتم ژنتیک
مقاله پولشویی
مقاله مخابرات
مقاله نماز نیاز به درگاه بی نیاز
مقاله رمزنگاری اطلاعات
کلیاتی در خصوص حوادث و گزارش های جنایی، عامه پسند
اکولوژ فیزیولوژیک
مقاله در مورد خاویار
مقاله شیمی آلی

کلمات کلیدی :هویت شتری شرکت شناخت شتری شرگت نتیجه شناخت شتری هویت شتری شتری شرکت تعیین هویت یzwnj کند شرکت فروشنده رفتار نقش یzwnj تعیین رفتار سازان فروشنده خارجی اجتاعی ارتباط تجربی سازانی
  • ۹۶/۰۹/۱۳
  • رضا محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی